sobota, 29 października 2011

Stosik na listopad :)

Autor: Po drugiej stronie... dnia października 29, 2011
Listopad za pasem a ja zgromadziłam całkiem przyjemny stosik na ten okres. W większości inspirowany też Waszymi blogowymi odkryciami. Prawie cały jest zasługą kolejek i rezerwacji, jakie poczyniłam w Bibliotece Śląskiej. Opłaciło się :)



I tak od góry:

- M. Jennings "Pod gwiazdami smoka", czyli 2 część przygód detektywa Murdocha od Oficynki

- E. Colfer "Artemis Fowl. Zaginiona kolonia" cz. 5. Zgromadziłam już dawno u siebie 4 poprzednie i przerwałam kupowanie, a teraz mam okazję przypomnieć sobie serię i nadrobić braki.

- J. Updike "Czarownice z Eastwick"

- G. Musso "Ponieważ cię kocham"

- J. Picoult "Dziewiętnaście minut" - bardzo się cieszę, że wreszcie poznam tę autorkę, zwłaszcza że mam 2 jej książki w tym zestawie

- C.J. Cooke "Zawsze przy mnie stój"

- A. Gavalda "Kochałem ją"

- J. Saramago "Miasto ślepców" - ktoś musiał ukraść obwolutę i nie widać okładki :P

- J. Picoult "Jak z obrazka"



Oj mam co czytać :)

23 komentarze:

Nika on 29 października 2011 17:00 pisze...

Zazdroszczę Picoult ;) Muszę przyznać, że jestem ciekawa jak wygląda okładka "Ponieważ cię kocham"... chyba zaraz sprawdzę na lubimyczytać :)

Edyta on 29 października 2011 17:05 pisze...

No ładnie. Ostatnio słyszę sporo o pani Picoult. Miasto ślepców zekranizowano i chyba właśnie obejrzę ten film.
Pozdrowienia.

motherless on 29 października 2011 17:14 pisze...

No fakt, bardzo ładny stosik. :) Muszę też upolować Jodi Picoult, bo czytałam tylko Bez mojej zgody i byłam zachwycona.

Udanego listopada!

Ja niedługo wstawię może swój listopadowy stosik, tylko jeszcze muszę poczekać na dwie książki. :)

Unknown on 29 października 2011 18:06 pisze...

Też jeszcze p Picoult nie czytałam i tak się czaję czy zacząć :) Zawsze przy mnie stój bym Ci podebrała chętnie :)) A Artemisa Fowla dość lubiłam swego czasu i może powinnam go sobie przypomnieć ? ;)

Miłego czytania!!

Alannada on 29 października 2011 18:14 pisze...

Same fajne książki :D Gratuluję nowych "przybytków" :)

Unknown on 29 października 2011 18:18 pisze...

"Jak z obrazka" czeka u mnie na półce, ponadto strasznie ci zazdroszczę "ponieważ cię kocham", a z czystym sercem mogę polecić "Zawsze przy mnie stój"- świetna książka ;) Stosik tylko do pozazdroszczenia :D

Taki jest świat on 29 października 2011 18:23 pisze...

Będzie wiele przyjemności z czytania :)

Cyrysia on 29 października 2011 19:01 pisze...

Przepiękny stosik i same interesujące pozycje. Patrzę z zazdrością i życzę wspaniałych wrażeń podczas czytania.

Ewa Książkówka on 29 października 2011 19:38 pisze...

To ja zabieram "Jak z obrazka" i znikam po angielsku. ;)

kasandra_85 on 29 października 2011 19:40 pisze...

Toż to nieprzyzwoity stosik:D. Same pokusy!!
Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury:)

Cassiel on 29 października 2011 19:41 pisze...

Czytałam 19 minut i bardzo mi się podobała tak jak i Zawsze przy mnie stój. :) Miłego czytania

Unknown on 29 października 2011 19:49 pisze...

Czytałam trzy ksiązki z Twojego stosu a co najmniej dwie mam w planach :) super! miłego czytania! :)

Emily on 29 października 2011 21:07 pisze...

Już po raz kolejny widzę Artemisa Fowla na stosikach i zastanawiam się czemu przerwałam kilka lat temu czytanie pierwszej części. Teraz zastanawiam się, czy nie powrócić do serii :) No i Zawsze przy mnie stój.. świetna książka!

Tristezza on 29 października 2011 22:18 pisze...

ciekawe książki widzę :D ładny stosik i życzę miłego czytania :D

Unknown on 29 października 2011 23:10 pisze...

Świetny ;)

Klaudia on 30 października 2011 00:19 pisze...

Jak najbardziej masz co czytać :) Miłej lektury :*

Irena Bujak on 30 października 2011 00:59 pisze...

Piękny stosik ;) Miłego czytania ;)

Weronika on 30 października 2011 10:28 pisze...

Masz co czytac, masz. Picoult chętnie bym Ci zabrała, szczególnie "Jak z obrazka", bo jeszcze nie czytałam.
Pozostaje mi czekac na recenzje:)

Anonimowy pisze...

Oh..cudny stosik! Miłegoo czytania ^^

Unknown on 30 października 2011 22:05 pisze...

cudny stos ;) Pozdrawiam

Agnesja on 30 października 2011 22:11 pisze...

Piękny stos *.* miłego czytania :D

finkaa on 31 października 2011 11:46 pisze...

Nie znam większości pozycji, ale bardzo lubię pani Picoult. Pokaźny stos. Bardzo lubię na takie zerkać.
Beatko, trochę mnie tu nie było, a Twój blog zrobił się tak jakby wiosenny bardziej, na przekór temu co za oknem. Bardzo mi się podoba. :)

Anonimowy pisze...

Przeczytałam wszystko Jodi Picoult, "Bez mojej zgody" to zdecydowanie najlepsza jej książka. Ale polecam też "Kruchą jak lód" - naprawdę robi wrażenie. Do tego oczywiście "Dziewiętnaście minut" i trochę inną od pozostałych "Przemianę". Dziękuję za polecenie "Zawsze przy mnie stój", nie znałam tej pozycji:-) Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon