wtorek, 22 lipca 2014

Przygarnij książkę :)

Autor: Po drugiej stronie... dnia lipca 22, 2014
Ostatnio odeszłam od marzeń o wielkiej domowej biblioteczce - dla kogoś, kto co chwilę zmienia lokum jak ja, jest to dosyć niepraktyczne. Biblioteczka rodem z "Pięknej i Bestii" chyba nigdy nie będzie mi dana, ale książki i tak zawsze będą gdzieś blisko, tylko w rozsądnych ilościach. Z tego powodu, choć ze ściśniętym sercem, uszczuplam powoli trochę swoje zbiory.

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, wklejam fotki z książkami, które przeszły selekcję w pierwszej kolejności. Zdarzają się tu książki w ogóle nieczytane, które dostałam bądź nabyłam drogą zakupu czy wymiany, ale z różnych powodów wciąż nie miałam czasu po nie sięgnąć i takie, które recenzowałam na blogu. Mam nadzieję, że zdjęcia są dość czytelne. Po szczegóły zapraszam na priv. Cen nie ustalam z góry, bo nie mam do tego głowy, indywidualnie skomentuję każdą książkę w razie pytań, ale będą się wahać w granicach 5-15 zł :) Przesyłka wg cennika Poczty Polskiej.

Zdjęcia powiększają się po kliknięciu, a jak czegoś nie widać to służę pomocą. Będę wdzięczna za podanie info dalej :)






7 komentarze:

Spotlight on 23 lipca 2014 14:30 pisze...

Zapytanie wysłano :)

Basia Smoter on 24 lipca 2014 15:32 pisze...

Ja teraz przeczytałam kwiaty na poddaszu polecam !

Spotlight on 29 lipca 2014 14:30 pisze...

Dzieki za książki, dotarły błyskawicznie i czekaja na przeczytanie. Zajrze tu jeszcze po wypłacie :)

Po drugiej stronie... on 29 lipca 2014 15:12 pisze...

Spotlight => ciesze sie :) udanej lekturyy ;) ja jeszcze zrobie research ksiazek i moze cos dodam ;)

Spotlight on 7 września 2014 10:40 pisze...

Hej, poszukuję Requiem Lauren Oliver (z dwóch pierwszych juz cię ograbiłam ;) , nie masz może w zaległych, zakurzonych i nieczytanych do sprzedania :)

Anonimowy pisze...

Thanks for finally talking about > "Przygarnij ksi�zk� :)" < Loved it!

My blog :: real Racing 3
cheat

Po drugiej stronie... on 29 października 2014 13:26 pisze...

Spotlight => hej, niestety nie mam ;( właśnie ja trójki nawet nie zdołałam jeszcze przeczytać, ale widziąłam u mnie w bibliotece ;)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon