czwartek, 14 lutego 2019

Zakupy w sklepie bee.pl

Autor: Po drugiej stronie... dnia lutego 14, 2019
Ostatnio miałam okazję robić zakupy w internetowym sklepie bee.pl. Sklep ma w ofercie produkty z takich kategorii jak zdrowa żywność, kosmetyki, chemia, artykuły do domu, produkty dla dzieci i wiele, wiele więcej. 

Poruszanie się po stronie sklepu jest bardzo proste i intuicyjne, gdyż produkty podzielone są na jasne kategorie, a strona każdego produktu jest przejrzysta, bogata w najważniejsze informacje. Dodawanie produktów do koszyka, cały proces poruszania się między produktami i proces składania zamówienia są proste i czytelne. 



A jest w czym wybierać, spójrzcie tylko za moje łowy i to wszystko zakupy do 100 zł 😉 Jak pszczółka z nazwy sklepu wskazuje są to najczęściej produkty zdrowe i na bazie naturalnych składników. Ja postawiłam na dwie kategorie – produkty spożywcze i kosmetyki. 

I oto co znalazło się w moim koszyku 😊 



Jeśli chodzi o kosmetyki to postawiłam głównie na markę Organic Shop i wybrałam dwa żele pod prysznic, peeling do ciała i maskę do włosów. Wszystko pachnie pięknie i wygląda jeszcze lepiej 😉 Mam też malutkie arabskie perfumy, żel do mycia twarzy od Himalaya i mydełko od Babuszka Agafia. Większość tych marek znałam i używałam już podobnych produktów, więc myślę, że ze wszystkiego będę zadowolona. 

Lubicie kosmetyki naturalne? Ja bardzo :)

Póki co testuję maskę do włosów i jestem zadowolona z tego kosmetyku. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, a moje włosy łagodnie po niej falują, czuję że są odżywione. Za to żel pod prysznic o zapachu lawendy to także strzał w dziesiątkę – jego zapach naprawdę pozwala się zrelaksować pod prysznicem. 

Ale i tak wszystko bije na głowę zapach peelingu do ciała z papają. Jest bardzo intensywny, owocowy, pełen energii. Opakowanie jest identyczne jak te od maski do twarzy, łatwo też aplikuje się go na skórę np. podczas prysznica. Bardzo lubię peelingi cukrowe, a najbardziej takie o mocnym zapachu - więc ten trafił w mój gust idealnie. 



Jeżeli chodzi o część spożywczą, to też skusiłam się na parę produktów. Kawa zbożowa Inka z figami – jestem ciekawa jej smaku, chyba niedługo ją sobie zaparzę. Krem orzechowy wybrałam dla siostry, która za parę dni wpada do mnie na ferie. Są też herbatki, dostałam też próbki herbatek w prezencie. Woda kokosowa w butelce – trochę się wahałam, nigdy wcześniej nie pisałam tego specjału, ale ma dosyć miły smak, najlepsza jest taka na zimno, wyjęta prosto z lodówki. 

A patrzcie jaki prezencik dołączono do całego zamówienia – to balsamy do ust o zapachu miodu i wanilii. Pszczółka otwiera się od dołu, a miodek przy podniesieniu zakrętki – naprawdę fajne gadżety, związane tematycznie ze sklepem 😉


Znacie sklep bee.pl? Jeśli nie, polecam Wam zajrzenie na ich stronę :)


21 komentarze:

ClaudiaMorningstar on 14 lutego 2019 19:18 pisze...

Ten balsam z pszczółką wygląda nieziemsko :D

Kobiety.club on 21 maja 2019 13:53 pisze...

Moim zdaniem ten wątek na pewno jest bardzo interesujący. Takie jest moje zdanie na ten cały temat w tym wątku.

wyprzedaz-online.com on 18 czerwca 2019 11:27 pisze...

Bardzo interesujący to jest blog.Jestem pewny że na tym blogu będzie bardzo dużo osób.Takie jest moje zdanie.

balexar on 25 czerwca 2019 13:51 pisze...

Ja zdecydowanie bardziej wolę chodzić na zakupy osobiście. Uwielbiam przechadzanie się po galerii handlowej takiej jak ta http://www.marywilska44.com/ w poszukiwaniu tego czego potrzebuję. To jest coś co na prawde sprawia mi ogromną przyjemnosć

Dominika on 31 października 2019 13:19 pisze...

O tym sklepie wcześniej nie słyszałam. Dzięki za podrzucenie linka bo się przyda na przyszłość.

Karolina Zarębska on 12 marca 2020 18:04 pisze...

Całkiem fajny artykuł.

Marta Wiśniewska on 13 marca 2020 20:26 pisze...

W sumie wszelkiego rodzaju zakupy robione przez internet są fajne gdyż można je robić z domu. Jednak wiele sklepów zapewne boryka się z problemem niskiej sprzedaży. Jak czytałam w https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody to podane są najczęstsze powody takich skutków.

Anonimowy pisze...

Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

Mama Zuzi i Zosi on 21 lipca 2020 20:38 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mama Zuzi i Zosi on 23 lipca 2020 23:25 pisze...

Bardzo fajne zakupy. Nie znam tego sklepu, będę musiała sprawdzić ofertę. Ja póki co mam w planach kupienie butów w tym miesiącu. Muszę zamówić buty dla dzieciaków https://butymodne.pl/trampki-dla-dzieci-c147745.html i coś dla siebie. Niedługo wakacje a my nie mamy w czym chodzić... Ostatnio nie było czasu na bieganie po sklepach ani przeglądanie ofert online.

karol pisze...

Mojej znajomej ostatnio powiedziałem żeby skorzystała z bardzo dobrej firmy Szczury Warszawa .Ona mnie posłuchała i z tej firmy skorzystała.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie to zostało opisane.

Anonimowy pisze...

Same zakupy przez internet są bardzo fajne i oczywiście wygodne. Właśnie dlatego ja również często je w taki sposób robię. Muszę przyznać, że jak przeczytałem https://www.sendit.pl/blog/back-to-school-jak-skompletowac-wyprawke-szkolna-online to także wiedziałem dokładnie jak skompletować wyprawkę szkolną.

alco.fun on 16 października 2020 06:28 pisze...

Jeśli ktoś często chodzi na imprezę to na pewno powinien skorzystać z alkomat online .Sam z tego skorzystałem kilka tygodni temu.

Agata Borowska on 11 grudnia 2020 02:32 pisze...

Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

Karolina Zarębska on 15 stycznia 2021 10:01 pisze...

Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

bogdan on 11 marca 2021 18:44 pisze...

Dużo jest komentarzy pod tym artykułem. Na pewno na ten blog wchodzi dużo osób.

Majka pisze...

Chyba dałam się namówić na zakupy ;) Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się, jak oszczędzać na żywności to polecam ten artykuł https://szybkagotowka.pl/Finanse/oszczedzania-na-zywnosci

thebeautydoctors on 6 września 2021 18:43 pisze...

Jestem pewny ,że na ten blog wejdzie bardzo dużo osób. Dużo można z tego blogu się dowiedzieć.

Krystian1231 on 15 listopada 2021 17:08 pisze...

Jeżeli macie w planach stworzenie własnej strony internetowej i szukacie specjalistów, którzy to dla Was wykonają, to polecam Wam sprawdzić https://www.generalinformatics.pl . Jakiś czas temu sam skorzystałem z ich usług i jestem bardzo zadowolony z wykonanej przez nich pracy.

natulka on 17 stycznia 2023 19:52 pisze...

Wiadomo jak przesyłki internetowe to też paczki, które trzeba dobrze zapakować. Dlatego dobrze jest mieć w swoim asortymencie odpowiednie taśmy klejące np. od https://tcmservice.pl/ które idealnie nadają się do tego zadania

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon