czwartek, 30 stycznia 2014

Gwiazd naszych wina - trailer

Autor: Po drugiej stronie... dnia stycznia 30, 2014
Pewnie większość z Was już widziała?
Wczoraj w sieci pojawił się pierwszy zwiastun filmu "Gwiazd naszych wina" na podstawie rewelacyjnej książki Johna Greena. Czekam z niecierpliwością!! Zapowiada się świetnie moim zdaniem. Mam nadzieję, że odda i wywoła na nowo wszystkie emocje i wzruszenia, które targały mną podczas czytania książki :)




...maybe "okay" will be our "always"?

Moja recenzja książki tutaj: [klik]


6 komentarze:

Oli on 30 stycznia 2014 22:12 pisze...

Zapowiada się ciekawie:)

natula on 31 stycznia 2014 12:37 pisze...

Świetny trailer, koniecznie muszę przeczytać tę książkę, coraz bardziej mam na nią ochotę.

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) on 31 stycznia 2014 15:19 pisze...

Z przyjemnością obejrzę film, jak tylko wejdzie do kin. :)

Meg Sheti on 1 lutego 2014 19:00 pisze...

Zwiastun niezły, ale książki nie czytałam.

Ex libris Marty on 1 lutego 2014 19:46 pisze...

oj a mnie Gus totalnie rozczarował... w zasadzie nie wiem czego się spodziewałam, ale chyba jednak nie tego.. ale, ale póki co nie będę się nakręcać, ocenię jak zobaczę całość :)

Tirindeth on 1 lutego 2014 22:00 pisze...

Książka jest piękna, ale nie wiem, czy się zdecyduję na obejrzenie filmu. Boję się, że nie podoła mojemu wyobrażeniu.

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon