czwartek, 11 stycznia 2018

INVEO - testowanie kosmetyków

Autor: Po drugiej stronie... dnia stycznia 11, 2018
Trochę na tym blogu ostatnio kosmetycznie, o ile pojawiają się wpisy, bo bardziej wkręciłam się w Instagram i to tam oddaję się swoim pasjom. Tutaj wracam już tylko czasem, gdy np. nawiązana współpraca wymaga ode mnie też wpisu na blogu, co uczynię i dzisiaj. Blog był kiedyś miejscem, gdzie mogłam przelać swoje opinie o książkach, później o serialach, czasem napisać o czymś dla mnie ważnym osobiście, dzisiaj... Mam wrażenie, że w tym pędzie świata nie ma już czasu na długie opisy, a zdjęcia też mogą przekazać wiele, czasem jeszcze więcej.

Ale do sedna, chciałabym Wam napisać dziś o dwóch produktach marki Inveo, które mam okazję testować dzięki - już po raz drugi w moim przypadku  - akcji testerskiej magazynu Only You.

Kilka słów o produktach, i  tutaj skorzystam z opsiu producenta:



Henna do brwi, dostępna w kolorze czarnym i brązowym


Zawiera: Olejek Arganowy i delikatne pigmenty 
Unikalna, nowoczesna, bardzo łatwa do stosowania w warunkach domowych.
Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi a jednocześnie skuteczna, dająca intensywne i trwałe zabarwienie. Wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym. Nie wymaga utleniania przez co jest znacznie łagodniejsza dla skóry od typowych preparatów z utleniaczem.
Lekka kremowa konsystencja ułatwia aplikację.Unikalna, nowoczesna, bardzo łatwa do stosowania w warunkach domowych.




Wypełniacz do brwi w kremie, dostępny w kolorze czarnym i brązowym

Unikalny kosmetyk do stylizacji brwi. Pozwala na łatwą i szybką korektę brwi. 
Zawiera: Olejek Arganowy, wosk pszczeli. 
Unikalny kosmetyk nowej generacji do stylizacji brwi. Pozwala na łatwą i szybką korektę brwi. Pomaga nadać pożądany kształt i zapewnić perfekcyjne, długotrwałe wykończenie makijażu. Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka pozwala na dokładną aplikację, równomiernie rozprowadzając kosmetyk po włoskach, dając jednolity efekt bez smug, grudek i uczucia sztywności. Kremowa konsystencja i unikalny aplikator sprawiają, że produkt jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w aplikacji, a efekt utrzymuje się przez cały dzień. Łatwy do usunięcia standardowymi preparatami do demakijażu.







A co jeżeli chodzi o moją opinię? Mistrzem stylizacji brwi nie jestem i zwykle w tym celu udaję się do kosmetyczki, ale zachęcona stwierdzeniem, że produkty są bezpieczne, proste w obsłudze i idealne do stosowania w warunkach domowych, podjęłam wyzwanie. Jeśli chodzi o nakładanie henny - nic prostszego. Końcówka jest idealna, malowanie brwi jest bardzo proste. Henna mnie nie podrażniła, więc duży plus. Po odczekaniu wyznaczonego czasu bardzo dobrze się zmywała i ładnie, delikatnie zabarwiła brwi - tak jak chciałam. Jeśli chodzi i wypełniacz, nie używam go na co dzień, tylko na większe wyjścia, gdy już faktycznie się maluję. Również bardzo szybko można nabrać wprawy w jego stosowaniu, dobrze wypełnia brwi i dodatkowo je rozczesuje.

Produkty prezentują się elegancko, mają ładne opakowania. Co prawda są prawie nie do odróżnienia, więc trzeba czytać co jest w opakowaniu, żeby się nie pomylić :)

Dziękuję za możliiwość przetestowania i oczywiście polecam, szczególnie hennę :)

 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon