środa, 12 października 2011

Targi Książki w Katowicach 2011

Autor: Po drugiej stronie... dnia października 12, 2011
W dniach od 20 do 23 października 2011 roku, w hali SPODEK odbędą się Targi Książki w Katowicach. Jest to wspólne przedsięwzięcie Miasta Katowice, Uniwersytetu Śląskiego oraz Expo Silesia. W październiku 2011 roku śląska aglomeracja zmieni się w tętniący życiem ogród książki, a atrakcyjny program aktywnego uczestnictwa przyprowadzi do katowickiego „Spodka" wielotysięczną rzeszę mieszkańców regionu.

Strona imprezy: klik

Program: klik

Targi Książek w Katowicach to:

•największe w regionie spotkanie z nowościami wydawniczymi
•możliwość poznania ulubionych pisarzy oraz osób świata kultury
•ogromny kiermasz książek po przystępnych cenach
•konferencje, happeningi, konkursy i spotkania
•CAŁE MIASTO W KSIĄŻKACH

Dlaczego w Katowicach?

•najliczniejsza aglomeracja w Polsce - ponad 2,4 mln mieszkańców
•niemal 8 mln mieszkańców w zasięgu godzinnej jazdy samochodem
•liczna rzesza studentów szkół wyższych
•duża liczba bibliotek
•SPODEK - NIEPOWTARZALNA LOKALIZACJA WYDARZENIA




Wybiera się ktoś?

9 komentarze:

Cyrysia on 12 października 2011 16:29 pisze...

Niestety zbyt daleko jak dla mnie, więc zmuszona jestem odpuścić sobie targi.

Nika on 12 października 2011 16:52 pisze...

Ja się wybieram, ale na targi w Krakowie na początku listopada ;)

Unknown on 12 października 2011 17:00 pisze...

Giffin- ja też! Katowice za daleko ale do Krakowa bardzo chętnie pojadę ;)

Po drugiej stronie... on 12 października 2011 17:26 pisze...

Ja z kolei do Krakowa mam dalej :( Ale w Kato chcę być :)

Taki jest świat on 12 października 2011 19:02 pisze...

I Katowice i Kraków odwiedzę :)

natula on 12 października 2011 20:57 pisze...

A niech to, setki kilometrów dzielą mnie od Katowic, nie podołam temu zadaniu, a szkoda, oj szkoda :/

Klaudia on 12 października 2011 23:03 pisze...

Zastanawiam się jeszcze - do Katowic mam ok. 200 km, teoretycznie nic wielkiego, ale jakoś trzeba by się dotoczyć:/

Po drugiej stronie... on 13 października 2011 13:18 pisze...

Postaram się dla Was zrobić jakieś zdjęcia, żebyście mogły się poczuć, jakbyście same tam były, skoro tak daleko.

Iza on 20 października 2011 20:18 pisze...

Ja wybieram się i tu i tu;))
Powodzenia w prowadzeniu bloga!;))

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon