piątek, 14 października 2011

Jesienny stosik

Autor: Po drugiej stronie... dnia października 14, 2011
Co my tu mamy... :)














Od góry:

- Tara Hudson "Pomiędzy" - mam już jej recenzję, ale jeszcze nie mogę publikować, i szczerze mówiąc nie jest pochlebna...

- Marcel Pagnol "Chwała mojego ojca. Zamek mojej matki", czyli mój debiut w recenzowaniu dla Esprit

- Maggie Stiefvater "Lament"

- Jandy Nelson "Niebo jest wszędzie"

- M. Sapała, A. Olej-Kobus, K. Kobus "Super Polska. Kalejdoskop niezwykłych miejsc" - prezent od Biblioteki w Sosnowcu

Ponadto czekam jeszcze na 2-3 książki, ale jako że dziś nie przyszły, będą dopiero po weekendzie, a nie chciałam tyle czekać z foto ;)

Pewnie w przeciwieństwie do większości z Was - praktycznie nie czytam w weekendy. Robią mi się przez to zawsze zaległości, które nadrabiam z początkiem nowego tygodnia. Ale niestety, mam wtedy inne zajęcia.

Zmykam do książek ;)

14 komentarze:

Madlen on 14 października 2011 13:40 pisze...

Ładny stosik:)Masz rację, ja właśnie dopiero w weekend znajduję trochę więcej czasu na czytanie, dlatego już się cieszę na nadchodzące dwa dni wolnego :) Pozdrawiam:)

Nika on 14 października 2011 13:42 pisze...

Zazdroszczę Pomiędzy, chyba muszę to w końcu przeczytać :) Skoro "Chwała..." to Twój debiut w recenzowaniu dla Esprit, życzę przyjemnej lektury! Ten książki co prawda nie czytałam, ale w samym wydawnictwie jestem zakochana i mogę w ciemno polecać wszystkie wydawane przez nich książki :) (Do tej pory czytałam m.im. Hyperversum, Córkę Kata, a teraz jestem w trakcie Dopóki mamy twarze.) Pozdrawiam! :)

Cyrysia on 14 października 2011 13:50 pisze...

Ciekawe książki. Osobiście bardzo bym chciała przeczytać ,,Niebo jest wszędzie''. Trochę dziwię się , że ,,Pomiędzy'' nie zachwyciło cię, bo czytałam wiele pochlebnych recenzji, ale czekam na twoją opinię.
Życzę ci zatem przyjemnych, czytelniczych wrażeń.

Unknown on 14 października 2011 13:51 pisze...

Po "Pomiędzy" i "Niebo jest wszędzie" robię nalot w nocy ;P Świetny stos!

Unknown on 14 października 2011 13:55 pisze...

"Pomiędzy" zazdroszczę :) Ładny stosik :) Gratuluję Esprit :)))

Po drugiej stronie... on 14 października 2011 14:41 pisze...

Madlen => no to miłych chwil z książką :) a ja spróbuję z tego weekendy "wydusić" choć parę stron :P

giffin => zazdroszczę Ci tego Lewisa, bo ja pisałam do nich marząc o "Dopóki mamy twarze", ale dali mi do wyboru całkiem inne książki, więc trzeba było wybierać z tego. Jeszcze kiedyś go na pewno przeczytam! I masz rację, po wstępnej ocenie już widzę, że bardzo ładnie wydana książka :)

cyrysia => też czytałam te opinie i nastawiłam się na szał... Może jestem już za duża, hehe :) No ale recenzję zamieszczę za jakieś dwa tyg, bo ją do konkursu zgłosiłam i nie mogę.

Gabrielle_ => muszę zamykać drzwi, haha :) Też mi się podoba najbardziej z dotychczasowych. A "Niebo jest wszędzie" - bardzo chciałam to przeczytać i jak na razie jestem zachwycona :)

Jarken => dziękuję, dziękuję :) A "Pomiędzy" wcale takie rewelacyjne nie jest, jeśli o mnie chodzi.

Taki jest świat on 14 października 2011 17:57 pisze...

Świetne lektury na jesień i nie tylko :)

Książki - inna rzeczywistość on 14 października 2011 18:49 pisze...

Bardzo fajny stosik, cały bym ukradła, co nie zdarza mi się znowuż tak często :)

Tristezza on 14 października 2011 19:40 pisze...

ładny stosik :D Życzę miłej lektury ^^

natula on 14 października 2011 21:48 pisze...

To "Pomiędzy" to mnie dręczy, jestem ciekawa Twojej opinii o tej książce, liczyłam że Jaguar zrobi mi niespodziankę wysyłając tę powieść, a on mi zrobił niespodziankę wysyłając całkiem inną książkę, cóż, darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda :D

W weekendy i ja nie czytam, w tym czasie mam typowo babskie zajęcia, sprzątam , piekę i gotuję, a w niedziele leniuchuję :) - czytam tylko w tygodniu.

Cassiel on 14 października 2011 21:53 pisze...

Gratuluję! Ja zazdroszczę Ci książki ,,Pomiędzy'' ;-)

Klaudia on 15 października 2011 00:18 pisze...

Oj, masz Lament! A ja wciąż się przymierzam do kupna i kupić nie mogę :/

niedopisanie on 15 października 2011 11:10 pisze...

"Pomiędzy" również i mnie nie zachwyciło, więc nie jesteś odosobniona w swojej opinii :) Bardzo sympatyczny stos! :)

Po drugiej stronie... on 15 października 2011 11:31 pisze...

Taki jest świat => też tak myślę :)

~Demismo => bo i ja długo na niego "zbierałam" :P

Tristezza => dzięki :)

Natula => j też liczyłam od Esprit na coś innego, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Nie wszyscy mogą dostać "Pomiędzy", skoro tyle innych książek, wiadomo. A zresztą jak dla mnie słaba powieść.

Cassiel => mój zakup w Empiku ;) ale nie ma co zazdrościć, nie spełniła moich oczekiwań.

Dusia => u mnie też to trwało. Ale "Drżenie" mnie zachwyciło, więc mam nadzieje, że tak książka też nie zawiedzie.

niedopisanie => o, wreszcie ktoś kto ma podobne zdanie :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon