wtorek, 21 sierpnia 2012

Stosik nie byle jaki :)

Autor: Po drugiej stronie... dnia sierpnia 21, 2012


Nie ma mnie, bo wsiąkłam z wronami, a konkretnie z książką A. Macdonald, która ma prawie 850 stron.
W ostatnich dniach wskutek wymian (i nie tylko) przywędrowało do mnie mnóstwooo tytułów, także mam zapas chyba na najbliższe 3 miesiące i aż nie wiem za co się najpierw zabrać.

Choć ostatnio na pewnym forum zawrzała dyskusja na temat tego czy wypada pokazywać stosiki, czy nie, ja swój zaprezentuję jeszcze tym razem. Jest dla mnie ważny, ponieważ w 60 proc. zawdzięczam go wymianom. Wprost nie mogę uwierzyć, że w ten sposób udało mi się zebrać tak wiele książek z mojej listy. Dzięki dziewczyny!

Na zdjęciu numer jeden zawartość pierwszych przesyłek, które do mnie przyszły. Wszystkie umilacze są prezentem od Kadzi. Niezmiernie mi miło!
A dalej to już stosik w komplecie :)



I tak po krótce od góry:
"Delirium" - wymiana
"Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości" - recenzyjna
"Anioł" i "Gwiazda anioła" - wymiana, prezent dla mojej młodszej siostry :)
"Najgorsza rzecz, jaką zrobiła" i "Jeśli zostanę"- wymiana
"Madame Hemingway" - wymiana
"Saint-Exupery. Ostatnia tajemnica." zakup własny
"Żona tygrysa" zakup własny
"Co widziały wrony" recenzyjna

Czytaliście?

24 komentarze:

Edyta on 21 sierpnia 2012 20:12 pisze...

Pamiętam te wrony z inną okładką sprzed kilku lat. Chciałam wtedy przeczytać, ale się jakoś nie złożyło. Czekam na recenzję, żeby się przekonać, czy warto i co ewentualnie straciłam. A stosik ładny :)

Renata Zub on 21 sierpnia 2012 20:29 pisze...

"Delirium" i "Marylin" chętnie bym podkradła :) i z radością stwierdzam, że absolutnie nie mam nic do stosików :) a wręcz uwielbiam je oglądać :)

S. on 21 sierpnia 2012 20:38 pisze...

"Jeśli zostanę" *.* To jedna z najlepszych książek, jakie czytałam w życiu :) Cudowna, wzruszająca, skłaniająca do refleksji. Jeśli zastanawiasz się, co przeczytać po "Co widziały wrony", radzę bez wahania sięgnąć właśnie po tę książkę :)

Miłośniczka Książek on 21 sierpnia 2012 21:13 pisze...

nie czytałam niestety żadnej, więc będę wyglądać recenzji :)
a sam stos? zacny :D

Unknown on 21 sierpnia 2012 21:46 pisze...

"Jeśli zostanę" to książka, na którą poluję, a zawsze przechodzi mi koło nosa. Słyszałam, że jest naprawdę dobra, więc miłego czytania :)

Immora on 21 sierpnia 2012 21:50 pisze...

Zazdroszczę przede wszystkim "Delirium", chciałabym je przeczytać. A Tobie życzę miłej lektury :)

Claudine on 21 sierpnia 2012 21:55 pisze...

Wow! Masz wiele książek, które są u mnie na pozycji "chętnie przeczytam jak szybko się uda".. Zazdroszczę na pewno "Gwiazda anioła", "Anioł", "Delirium" etc. Życzę miłego czytania :) Pozdrawiam ;>

motherless on 21 sierpnia 2012 22:03 pisze...

Czytałam Madame Hemingway. Fantastyczna książka! Aż żal, że sprezentowałam ją na Gwiazdkę przyjaciółce :(

Aithusa on 22 sierpnia 2012 07:29 pisze...

Świetne książki, "Delirium" mam własne :)

patrycja on 22 sierpnia 2012 08:18 pisze...

Marzy mi się Madame Hemingway, przyjemnego czytania życzę.

Cyrysia on 22 sierpnia 2012 08:57 pisze...

Widać, że wymiana bardzo ci się udała, gdyż naprawdę masz super nabytki książkowe. Teraz życzę ci aby przyjemnego czytania.

Joanna on 22 sierpnia 2012 09:03 pisze...

Ja nie rozumiem tej nagonki na "stosiki"-jak się nie chce mozna nie oglądac ;) ja lubię bardzo nawet

Natalia (http://natalia-recenzuje.pl) on 22 sierpnia 2012 09:21 pisze...

Zazdroszczę Ci "Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości", "Madame Hemingway" oraz "Saint-Exupery. Ostatnia tajemnica." :) Będę wypatrywała recenzji. Miłego czytania!

Sylwia_85 on 22 sierpnia 2012 09:32 pisze...

"Delirium" mam w planach. Świetny stos :)

Hordubal on 22 sierpnia 2012 10:13 pisze...

Uwielbiam też oglądać stosiki.A "Wrony..." czytałam w ciąży i jakoś bardzo pozytywnie wspominam tę książkę.

natula on 22 sierpnia 2012 12:32 pisze...

Piękne książki, jestem ciekawa Twoich wrażeń po "Delirium" i "Najgorsza rzecz jaką zrobiła".

Eta on 22 sierpnia 2012 12:50 pisze...

Jak ja Ci zazdroszczę "Madame Hemingway" ;)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) on 22 sierpnia 2012 14:21 pisze...

Chętnie zabrałabym Ci "Delirium", "Marilyn", "Najgorsza rzecz, jaką zrobiła" i "Żonę Tygrysa". A książka "Co widziały wrony" faktycznie pokaźna.. :D

Querida on 22 sierpnia 2012 18:26 pisze...

"Delirium" było świetne. :) Cudowne nabytki, miłego czytania!

Magda on 22 sierpnia 2012 20:03 pisze...

zazdroszczę Delirium, pozostałych tytułów też jestem ciekawa, bo nie czytałam :)

Książki - inna rzeczywistość on 23 sierpnia 2012 14:38 pisze...

Super stos, "Delirium" jest świetne :)

zyciowawedrowka on 24 sierpnia 2012 00:03 pisze...

Nie czytałam żadnej z tych książek. Lubię oglądać czyjeś stosiki-można tak zobaczyć co czytają ludzie, którzy w podobny czas lubią wartościowo spędzić czas (czytając książki).

P.S. Niewykluczone, że się skontaktuję. Chciałabym o coś zapytać, ale nie tak tu w komentarzach-zajrzę do zakładki kontakt.

magdalenardo on 25 sierpnia 2012 00:17 pisze...

Nie rezygnuj z publikowania stosików!
Takie posty są bardzo miłe dla oka - lubię cieszyć się razem z właścicielem bloga nowymi nabytkami.
Nie sugeruj się jakimś tam forum - przecież jak ktoś nie będzie chciał oglądać Twoich nowych nabytków to odpuści sobie post i tyle.

Anonimowy pisze...

"Delirium" czytałam i jest rewelacyjne, a stosik przecudowny! Zazdroszczę :) Ale oczywiście życzę Ci przyjemnej lektury!

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon