piątek, 3 sierpnia 2012

Lato z książką i Wydawnictwem Zysk i S-ka

Autor: Po drugiej stronie... dnia sierpnia 03, 2012
Lato z książką




W najbliższy weekend (11-12 sierpnia) Wydawnictwo Zysk i S-ka zaprasza wszystkich miłośników czytania na niezwykłą imprezę, organizowaną w Łebie.


Wakacje nie mogą odbyć się bez literatury - w związku z tym, na terenie Portu Jachtowego w Łebie wszyscy wczasowicze będą mieli okazję spotkać się z popularnymi autorami, których dzieła publikuje Wydawnictwo Zysk i Spółka oraz zapoznać się z najnowszymi przebojami literackimi. W Łebie pojawią się m.in. Małgorzata Kalicińska, Robert Gwiazdowski, Sławomir Cenckiewicz, Zofia Kucówna i Jacek Pałkiewicz. Każdy z gości zaprezentuje swoją najnowszą książkę i odpowie na pytania czytelników.

Oprócz wspaniałej literatury na uczestników spotkania czekać będą liczne atrakcje, m.in.: strefa silent book, gdzie każdy z gości będzie mógł odstresować się przy audio-booku i darmowym drinku oraz Gra o tron - strategiczna zabawa miejska dla dzieci i dorosłych.

Więcej informacji:

tutaj
i tu.

Ja do Łeby co prawda mam dalekoo - to prawie drugi koniec Polski, ale może ktoś z Was się wybiera?

4 komentarze:

natanna on 3 sierpnia 2012 18:15 pisze...

O jak szkoda, że nie mogę wziąć udziału.)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) on 3 sierpnia 2012 19:45 pisze...

Żałuję, że nie mogę tam być. Niestety, tak to jest mieszkać w takim miejscu jak ja. :(

Unknown on 3 sierpnia 2012 23:27 pisze...

Ja też mam o tym info :D I kurcze żałuję, że mnie tam nie będzie ;//

Kinga on 4 sierpnia 2012 08:13 pisze...

Oj, do Łeby to przez całą Polskę. Ale teraz sobie uświadomiłam, że mogłam dać książkę Jacka Pałkiewicza mojej ciotce, która tyle co wczoraj wyjechała z dzieciakami na wakacje właśnie do Łeby. Byłby autograf a tak pozostaje niedosyt i nadzieja "może kiedyś" :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon