niedziela, 19 lutego 2012

Perfect Women

Autor: Po drugiej stronie... dnia lutego 19, 2012
Zostałam zaproszona do zabawy "Perfect Women" przez Finkaa :)



Zasady zabawy:

Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach: perfekcyjna w swoim zawodzie, ideał urody, perfekcyjny styl.
Opublikuj na blogu obrazek z tagiem “Perfect Women”.
Napisz kto cię wyznaczył.
Przekaż zabawę innym blogerom.



Zadanie to było dla mnie niezwykle trudne ponieważ z reguły kobiet nie trawię :P Gdybym miała wskazać swoje męskie typy to bez problemu (raczej na nich koncentruję się oglądając filmy, słuchając muzyki itd.), ale cóż, wysiliłam trochę główkę i oto, co mam:


Perfekcyjna w swoim zawodzie: Natalie Portman



Bardzo lubię tę aktorkę i z przyjemnością śledzę jej karierę począwszy od czasów "Leona Zawodowca", skończywszy na najnowszych filmach. Moje ulubione produkcje z jej udziałem to: "Czarny łabędź", "Sex Story", "Thor", "Zakochany Paryż", "Kochanice króla". Filmy głównie lekkie i przyjemne (choć nie wszystkie), ale bardzo je lubię.



Ideał urody: Rooney Mara




Odkąd tylko zobaczyłam ją w "Dziewczynie z tatuażem" mogę stwierdzić, że to ewidentnie mój typ :)


Perfekcyjny styl: Emma Watson





Tu postanowiłam dać szanse młodzieży i wskazać młodą angielską gwiazdkę, znaną przede wszystkim z "Harry'ego Pottera". Emma słynie z elegancji, a przy tym jest doskonałą modelką.


Ponieważ zabawa pojawiła się już na wielu blogach przekazuję ją dalej bez przymusu tym, którzy mają na to ochotę, a jeszcze nie podawali swoich typów :)

8 komentarze:

Taki jest świat on 19 lutego 2012 15:20 pisze...

Ciekawe wybory :)

Unknown on 19 lutego 2012 15:55 pisze...

Też nie lubię kobiet :D

(tak, stać mnie dziś tylko na tak bogaty komentarz, bo cóż mam napisać o wymienionych przez Ciebie babeczkach, które znam tylko z nazwiska? :D)

Nika on 19 lutego 2012 18:56 pisze...

Zgadzam się co do Natalie Portman, chociaż np. Czarny łabędź nie przypadł mi do gustu, ale na nią zawsze przyjemnie się patrzy ;)

Mnie też zawsze łatwiej jest znaleźć męskie typy ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
finkaa on 24 lutego 2012 17:18 pisze...

Cieszę się, że zabawa Ci się spodobała. Nawet nie wiedziałam, że z panny Watson taka modnisia.Ciągle mam ją przed oczami w tej todze z Hogwartu. :)

Anonimowy pisze...

Paragraрh wrіting is also a fun, if yοu bе аcquaіntеd
wіth aftеr that you can wrіte if not it іs complіcated to write.
Feel free to visit my homepage : Sklep Internetowy

Anonimowy pisze...

Aw, this waѕ an exсeptiоnally good
poѕt. Finding the tіme and actual effoгt
to make a top notch агticlе… but what can I ѕaу… I procrаѕtinate a lot and ԁon't seem to get anything done.
Feel free to visit my web page : governmentauctionss.com

Anonimowy pisze...

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this website. It's simple, yet еffective.
A lοt οf times it's difficult to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appeal. I must say you'vе dоne а superb jоb
ωith thіs. Αlsο, the blog lоads
extremеly fast fοr me on Chrome. Ѕuperb Blog!
Feel free to visit my web page ; publicauctionss.com

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon