poniedziałek, 19 września 2011

@trament nr 3

Autor: Po drugiej stronie... dnia września 19, 2011


Chwilowo mam małe problemy z Internetem, więc jest mnie mniej, ale dziś chciałam Wam przedstawić nowy numer elektronicznego magazynu, @tramentu.

Co udało nam się osiągnąć przez miniony miesiąc? Najważniejsza informacja to ta, że mamy już swój własny numer ISSN, przyznawany oficjalnym czasopismom, odpowiednik książkowego ISBN. @trament można też znaleźć w kolejnych e-księgarniach, m.in. ebook.pl, virtualo.pl, www.libranova.eu, tak więc rozszerzamy swoją działalność i docieramy do kolejnych czytelników.

Trzeci, bieżący numer, dotyka tematu PAMIĘCI, a w nim:

• Mężczyzna, który zapominał drogi powrotnej - o tym, co się dzieje, kiedy człowiek traci pamięć,
• Techniki wspierania pamięci - kilka cennych rad jak się uczyć, przydatnych po powrocie do szkoły,
• Jak powstawały moje książki, czyli słów kilka o procesie twórczym - artykuł Krystyny Habrat na temat jej powieści i inspiracji do pisania, które można czerpać z życia codziennego,
• Poradnik pisarza, a w nim kilka rad skąd wykombinować kasę na wydanie własnej książki,
Konkurs - do wygrania zestaw ebooków

Ponadto, jak zawsze działy:

Poezja
Migawki
Moja książka
Recenzowo
Opowiadania

A w nich wiele ciekawych utworów, wierszy, opowiadań i polecanych książek.
Plus przepiękne zdjęcia, również oscylujące wokół tematu pamięci.

Co tu mówić więcej, zapraszam do ściągania.

Do kolejnego numeru będę też wkrótce zaczynała zbierać materiały związane z żywiołem wody. Będą mi m.in. potrzebne też Wasze recenzje. Jeżeli ktoś czytał książkę, która nadawałaby się (żegluga, morskie stworzenia i potwory, piractwo, wysepki itp.) to bardzo proszę o info :)

Do pobrania m.in. tutaj

8 komentarze:

Nika on 19 września 2011 11:26 pisze...

Już pobrałam, zabieram się za czytanie ;) Najbardziej interesują mnie opowiadania, recenzje i oczywiście konkursy ;D Pozdrawiam!

Taki jest świat on 19 września 2011 11:37 pisze...

Pobrany, do przeczytania wieczorem :)

Katsuumi on 19 września 2011 15:06 pisze...

Gratulacje! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Giveaway- do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym (wysyłka gratis ;)).

finkaa on 19 września 2011 21:18 pisze...

Jejku, woda jest dla mnie jeszcze cięższym motywem niż pamięć. :) To nic. Może na @trament numer 5 się załapię. Tymczasem gratuluję kolejnego numeru. :)

Klaudia on 19 września 2011 22:30 pisze...

Woda, woda... Pierwsze skojarzenia (lit. młodzieżowo-dziecięca, lekka i przyjemna): "Córka laguny", "Tajemnica Amelii", że o "Podróży Wędrowca do świtu" (Opowieści z Narnii tom 3) nie wspomnę:)

długopisarka on 30 września 2011 04:47 pisze...

Może "Życie Pi"?
Już ściągam trzeci numer.

Po drugiej stronie... on 30 września 2011 11:44 pisze...

Dziękuję wszystkim za propozycje, będę wybierać ;)

długopisarka => świetny pomysl!! Sama czytałam ją dawno, więc nie dam rady napisać recenzji, ale kogoś poszukam ;)

Anonimowy pisze...

Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you provide here and can't wait
to take a look when I get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not
even using WIFI, just 3G .. Anyhow, amazing blog!


Look into my site: great point

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon