sobota, 10 września 2011

Paczka z Kumiko

Autor: Po drugiej stronie... dnia września 10, 2011
Wczoraj miała miejsce moja pierwsza przygoda z księgarnią Kumiko.pl, zwieńczona wielką radością i zadowoleniem. Oto prezent, który sobie sprawiłam:


Po rozpakowaniu paczki moim oczom ukazał się ten właśnie komplet. Ładnie, bezpiecznie opakowane książki, zakładka, przypinka i coś słodkiego, a także katalog z nowościami wydawniczymi. Także - jak najbardziej polecam zakupy!

A zamówiłam sobie:


Od góry

A. Potter: "Kim jest ta dziewczyna?"
G. Musso: "Wrócę po ciebie"

Muszę przyznać, że na te książki miałam ochotę już od dawna, a że z nakanapie.pl miałam rabat, postanowiłam go wykorzystać.

i jeszcze:

J. Fay: "Weranda pełna słońca" - była w promocji, a widziałam pozytywne recenzje.

Także aż nie wiem od czego zacząć i muszę przyznać, że nic tak nie poprawia humoru jak porcja dobrej lektury :)

12 komentarze:

Cassiel on 10 września 2011 11:33 pisze...

Zazdroszczę! A najbardziej ''Wrócę po Ciebie'' :)

saradeever pisze...

Dużo książek zamawiałam przez internet, ale jeszcze nigdy nie dostałam tak pięknie opakowanej ;)

kamyk on 10 września 2011 13:27 pisze...

Świetna paczka, aż chce się kupować! :)

Irena Bujak on 10 września 2011 15:32 pisze...

Czekam na Werandę pełną słońca z wymiany ;)
A pozostałe dwie bym Ci podkradła chętnie ;)
Miłego czytania ;)

Po drugiej stronie... on 10 września 2011 15:49 pisze...

To wszystko co widzicie na 1. zdjęciu było jeszcze oczywiście mocniej opakowane, w tekturowe pudełko, żeby ktoś nie pomyślał, że tak oddzielnie szło :) Ale kiedy je rozpakowałam i zajrzałam do środka, opadła mi szczęka :)

Evita on 10 września 2011 15:55 pisze...

Kupuję książki głównie w księgarniach internetowych, więc nie wiem jak to się stało, że nie słyszałam o kumiko.pl?
Pora się u nich rozejrzeć, tym bardziej, że w paczce same niespodzianki;)

Madlen on 10 września 2011 17:47 pisze...

Nie znałam tej ksiągarni, będę musiała do nich zerknąć:)

Taki jest świat on 10 września 2011 19:30 pisze...

Piękny stos lektury :)

Po drugiej stronie... on 11 września 2011 10:35 pisze...

Evita, Madlen => ja też do niedawna nie znałam. nie wiem jak w innych, bo w ogóle wczesniej nie korzystałam z e-księgarni, ale ceny są dużo niższe niż np. w normalnych księgarniach czy Empiku. ja skorzystałam dodatkowo z usługi Paczkomaty, wtedy przesyłka wyniosła mnie tylko 5zł.

Taki jest świat => dzięki :)

Klaudia on 11 września 2011 22:51 pisze...

Miłego czytania (i głowa do góry):)

Unknown on 11 września 2011 23:35 pisze...

Dobrze wiedzieć, że Kumiko dba o przesyłkę książek bo sama też mam do nich rabat :) Gratuluję zakupów! :)

finkaa on 12 września 2011 21:57 pisze...

Ja po prostu uwielbiam paczki z Kumiko. Niesamowite ile serca wkłada w to co robi, ten kto je pakuje.

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon