środa, 7 września 2011

Mini stos

Autor: Po drugiej stronie... dnia września 07, 2011


Dziś porcja książek, czyli mój mini stos, zawiera w sumie tylko trzy pozycje, ale to dlatego, że już leci do mnie paczka z Kumiko, którą zamówiłam sobie w weekend, więc mam co czytać.

Od dołu:

M. Atwood: "Rok potopu" - nie mam pojęcia co to, ale okładkę ma mega, jedna z niewielu nowości w mojej bibliotece (a wydana w 2010 ;P)

J. C. Wagner: "Milczenie" - książka z nakanapie.pl, już kończę, będzie wkrótce recenzja

W. Kuczok: "Spiski" - jeden z moich ulubionych autorów.


A pod stosem tak przypadkiem moja nieco już sfatygowana seria o Potterze, rzecz jasna :)

7 komentarze:

Cassiel on 7 września 2011 16:11 pisze...

Gratuluję stosiku :) A seria o HP podobała Ci się? :)

Taki jest świat on 7 września 2011 18:16 pisze...

Interesujący zbiór :)

niedopisanie on 7 września 2011 18:43 pisze...

Bardzo fajny stos, Kuczoka też lubię :)

Po drugiej stronie... on 7 września 2011 18:52 pisze...

Cassiel => baaa, jedna z moich ulubionych :D

Taki jest świat, niedopisanie => dziękuję :)

Madlen on 8 września 2011 09:58 pisze...

Zapowiada się kawał dobrej lektury :)

Irena Bujak on 8 września 2011 13:06 pisze...

Milczenie jeszcze przede mną, a o reszcie nie słyszałam ;)
Miłego czytania ;)

Nika on 9 września 2011 16:47 pisze...

Kuczok? Chyba jeszcze nie czytałam żadnej jego książki... z niecierpliwością czekam na recenzję Spisków :D

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon