piątek, 10 lutego 2017

Wedlowskie desery od Streetcom

Autor: Po drugiej stronie... dnia lutego 10, 2017
Reaktywować bloga coś trudno, choć plany mam co jakiś czas. I na zupełnie nowy szablon, i nowy styl, inne tematy... Eh, mobilizacja by się jakaś przydała.

Ostatnio moją małą pasją są różnego rodzaju kampanie, testowanie produktów, małe konkursy. Szukałam długo czegoś co mnie zrelaksuje, pozwoli zapomnieć o stresie w pracy, presji i tak dalej, i chyba tymczasowo znalazłam.

O Streetcomie i kampaniach, w których biorę udział od czasu do czasu już nieraz wspominałam. Dziś chciałabym Wam pokazać krótką relację ze smakowitego testowania Wedlowskich Deserów.

Jeżeli chodzi o smaki, jest ich ogrom, i pewnie każdy znajdzie swój typ. Ale to, co podoba mi się najbardziej, to świetne opakowania - eleganckie, zgrabne, idealne na prezent. Świetnie się prezentują same w sobie, można po prostu położyć takie pudełko na stole i częstować gości -aż chce się próbować ;)


Zachęcam do słodkich testów :)))



Na stronie można zarejestrować się poprzez link: tutaj.

3 komentarze:

Judyta Z on 10 lutego 2017 16:54 pisze...

Wyglądają świetnie, tylko szkoda, że nie ma nic w białej czekoladzie ;)

Taki jest świat on 10 lutego 2017 20:29 pisze...

Apetyt na słodkie wzrósł :)

Tirindeth on 11 lutego 2017 14:48 pisze...

Ostatnio widziałam te słodkości w angielskim markecie i byłam w szoku, że Wedlowskie słodkości dotarły aż do UK! To chyba znak, że muszą być przepyszne i najpewniej kupię następnym razem :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon