środa, 28 września 2016

Kampania AVON Nutra Effects!

Autor: Po drugiej stronie... dnia września 28, 2016

Wspominałam kiedyś o platfrmie Streetcom, której jestem użytkownikiem. Dzięki tej stronie można zostać ambasadorem jakiejś marki i otrzymać produkty do testowania – dla siebie, bliskich i znajomych. W ciągu ostatnich kilku miesięcy udało mi się wziąć udział w paru projektach. Dzisiaj chciałam napisać parę słów o ostatnim, ponieważ wiązał się on dla mnie z miłą niespodzianką.

Do kampanii kremu AVON Nutra Effects się nie dostałam, ale otrzymałam telefon od konsultanta Streetcom z propozycją wzięcia udziału w kampanii za… punkty. Otóż regularnie odwiedzając panel, wypełniając ankiety, udostępniając grafiki i wykonując zadania, pojawiające się na tablicy, gromadzimy punkty, które można czasem właśnie w taki sposób wykorzystać. To miłe, że aktywność jest doceniana. Oczywiście zgodziłam się i parę dni później mogłam cieszyć się przesyłką, w której znalazł się jeden pełnowartościowy krem, 34 próbki kremu do rozdania, nasiona chia do przetestowania w kuchni, ulotki oraz katalog AVON.


Krem ma przyjemną konsystencję, nawilża skórę twarzy i całego ciała, nie podrażnia, ma świetny zapach. Nasion jeszcze nie testowałam, ale mam ochotę zrobić sobie jakiś zdrowy koktajl na śniadanie. Kampania zbiegła się z moją podróżą poślubną, więc przez długi czas pozostawałam nieaktywna, ale po powrocie zabrałam się za rozdawanie próbek moim znajomym i rodzinie. Wszyscy bardzo zadowoleni :)


Kilka dni temu kolejna niespodzianka. Telefon od Streetcom… Ponieważ podczas wczasów dostawałam wiele przypomnień o raportowaniu, a miałam ograniczony dostęp do internetu więc nie robiłam tego na bieżąco, myślałam, że dostanę jakieś upomnienie, hehe. Ale nie – okazało się, że podczas tej kampanii przygotowano jeszcze jeden upominek dla aktywnych. Wczoraj odebrałam od kuriera przesyłkę z najnowszym zapachem AVON Life, stworzonym przez projektanta Kenzo Takada. Z materiałów prasowych: Kolekcja odzwierciedla niesamowitą kreatywność projektanta, który pragnie wzbogacać świat swoją wyobraźnią, w myśl filozofii Żyj pięknie. Zapachy inspirują, do tego aby cieszyć się każdym dniem – jego kolorami, energią i urokiem i odnajdywać piękno w każdym, nawet najmniejszym elemencie codzienności.

Otrzymałam dwie buteleczki perfum - wersję damską i męską. Zapachy są bardzo przyjemne, a buteleczki mają swój urok. Mąż dostał więc prezent na dzień chłopaka :P

Jeszcze raz dziękuję za udział w kampanii i niespodzianki, a Was zachęcam do testowania :)

Korzystając z tego linku >>klik<< możecie dołączyć do społeczności Streetcom z mojego polecenia. 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon