wtorek, 7 stycznia 2014

"Sons of Anarchy", sezon 1

Autor: Po drugiej stronie... dnia stycznia 07, 2014




"Sons of Anarchy"
serial
sezon 1







Producent wykonawczy "Świata gliniarzy" przedstawia fascynujący serial, który zabiera widza do brutalnego, bezwzględnego świata wyjętych spod prawa motocyklistów. Synowie Anarchii żyją, jeżdżą i umierają dla swoich braci. Kiedy lider klubu (Ron Perlman) i jego żona (Katey Sagal) prowadzą resztę w stronę eskalującego bezprawia, jej syn Jax (Charlie Hunnam) musi wybierać pomiędzy lojalnością a dziedzictwem.


Gangi motocyklowe, skóra, handel bronią, kobiety traktowane jak towar, typy spod ciemnej gwiazdy, przestępczość, brutalność, porachunki między klubami, gangsterskie klimaty i wszystko to, co kojarzy się z męskim, ciemnym światem – znajdziecie w „Sons of Anarchy”. Aż samą mnie zaskoczyło, że tak dobrze ogląda mi się ten serial. Jest dobry, nakręcony z pasją, bez kompromisów. Podoba mi się styl bohaterów, bo choć mają swoje za uszami, potrafią trzymać sztamę, są honorowi i dbają o siebie nawzajem. Mężczyzna ma czyste sumienie dopiero gdy pomści przyjaciela, wyrówna rachunki, odbierze co jego - stąd w każdym odcinku przelewa się sporo krwi. Postacie są wyraziste, finezyjne, z temperamentem. Kobieca publiczność straci pewnie serce dla Jaxa (Charlie Hunnam), męskie grono też ma na czym zawiesić oko. Obok historii zamkniętej, solidarnej grupy pojawiają się i inne wątki. Jax miota się pomiędzy swoją ex-żoną narkomanką a młodzieńczą miłością. Musi też spełnić się w roli ojca, i to właśnie sceny z synkiem, który przedwcześnie przyszedł na świat i walczy o życie, są słodką przeciwwagą dla przestępczej działalności Sons of Anarchy. Nie brak tu też humoru, dobrej muzyki, refleksji i wzruszeń.

Ostatnie odcinki tylko podwyższają napięcie. Mam wrażenie, że kolejne sezony będą jeszcze lepsze.

2 komentarze:

Querida on 7 stycznia 2014 17:43 pisze...

Mam ten serial w planach, trzymam kciuki, by w ferie w końcu udało mi się go zobaczyć. :)

Oli on 8 stycznia 2014 00:37 pisze...

Nie słyszałam o serialu, ale gdy obejrzę już wszystko co zaczęłam, to chętnie się z nim zapoznam. Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon