sobota, 30 lipca 2011

Stosik wakacyjny

Autor: Po drugiej stronie... dnia lipca 30, 2011
Mój pierwszy stosik na tym blogu, można rzec - wakacyjny ;) Co prawda kiedy jadę gdzieś na wakacje, spędzam je raczej czynnie, a że nie potrafię czytać w samochodach/autobusach/pociągach/na statkach czy też innych środkach lokomocji, mam ograniczone możliwości i na wyjazdach raczej nie czytam. Nazwa jednak wskazuje na coś innego - zbiorek ukształtował się podczas moich spacerów po promenadzie, gdzie koniecznie musiałam zwiedzić wszystkie kiermasze książek i przywieźć sobie do domu jakieś pamiątki. Zwykle w takich miejscach szerokim łukiem omijam podręczniki, leksykony, bajki, fantastykę, kryminały, sensację, grozę, romansidła - także niewiele zostaje, ale zawsze potrafię odnaleźć jakąś perełkę trafiającą w mój gust o unormowanej cenie ;) Z reguły są mi dotychczas nieznane, ale zachęca mnie opis, okładka lub jakiś fragment.

Po kolei, od dołu:

E.L. Doctorow: "Opowiadania z krainy szczęśliwości" - zbiór opowiadań, wbrew tytułowi, traktujących o ludziach uwikłanych w pętli niepowodzeń, nie tracących jednak nadziei na poprawę losu. Skromna książeczka, zobaczymy co ze sobą przyniesie ;)

W. Hamilton "Biedne zwierzaki" - sfotografowana do góry nogami ;) Opis mnie bardzo zaciekawił, powieść inna, problematyczna, zawiła, trochę mroczna - czyli taka jak lubię ;) Kupiłam ją już w ostatni dzień wyjazdu, szukając pamiątki dla siostry. Miejmy nadzieję, że udany zakup.

G. Zevin "Zapomniałam, że cię kocham" - kupiłam dla siostry, wkrótce będzie recenzja.

T. Parsons "Kroniki rodzinne" - kupione w Biedronkowej promocji ;P

M. Albom "Jeszcze jeden dzeń" - właśnie czytam, więc recenzja też powinna szybko się pojawić. Książka fajna z wyglądu  -w twardej, nastrojowej oprawie, z różnymi ciekawymi wstawkami w środku.


Teraz nie pozostaje mi nic innego jak czytać, czytać, czytać ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon