niedziela, 25 lutego 2018

Streetcom - kampania Jack Daniel's

Autor: Beata Szy dnia 13:58:00
Hej!

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o kampanii, w której biorę udział i która powoli się już kończy. W ramach akcji Streetcomu, a o tym serwisie już wspominałam, udało mi się ottrzymać świetny zestaw whisky Jacka Danielsa w nowej wersji smakowej - Tennessee Fire z nutą cynamonu. Najbardziej ucieszył się oczywiście mój mąż, który jest smakoszem tego rodzaju trunków i to głównie dla niego starałam się załapać na kampanię i otrzymać przesyłkę. Udało się! Oto, jak prezentował się zestaw ambasadora, można pwoiedzieć że na wypasie :)




Nowy Jack najlepiej smakuje, zdaniem producenta, w zmrożonych shotach, ale można też go pić tradycyjnie bądź jako drink, np. z colą. Rzeczywiście, to zupełnie inny smak w porównaniu do oryginalnej wersji tego trunku. Nieco słodki, z wyraźną nutą cynamonu i pozostawiający wyraźny, ostry smak w ustach tuż po wypiciu. 


Kampania dobiega końca, więc czas na podsumowanie. Klasyczny jack zawsze pozostanie nr 1 i nie da się go zastąpić, ale nowa wersja cynamonowa jest ciekawą wersją, która doskonale wpisuje się w rytm imprez. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tej ognistej kampanii i sprawić radość mężowi i naszym gościom, bo imprezy z Jackiem są zawsze na 5 :)


#JackDaniels #JackFire #OgnistyJack




1 komentarze:

Dorabiaj Teraz on 2 marca 2018 13:28 pisze...

Smakował? :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon