niedziela, 4 czerwca 2017

Konkursy, nagrody, testy

Autor: Beata Szy dnia 16:35:00
Już jakiś czas temu pisałam, że blog ma przyjąć bardziej osobisty charakter i że będę częściej pisała o moich innych pasjach, np. ankietach, testowaniu produktów i konkursach. Oczywiście jak zwykle wielka idea i brak motywacji, by się za to zabrać. Ale nic straconego... :)

Dziś chciałabym przejść do tematu, który wyzwala we mnie żyłkę rywalizacji, tak czasami potrzebną. Lubię oglądać zdjęcia na Instagramie, w grupach Facebookowych i na blogach, gdzie ludzie pokazują swoje konkursowe zdobycze. Oczywiście, że zazdroszczę, ale zarazem daje mi to motywację do tego, by samej też się wysilić. Skoro oni mogą, to ja przecież też. I jasne, po ogłoszeniu wyników w 15 różnych konkursach, gdzie nic mi się nie udało, przychodzi chwila zwątpienia, ale potem pojawiają się dwa kolejne, gdzie wygrywam i cała ta zabawa zaczyna się od nowa. Nie jestem jakąś nałogową bywalczynią różnego typu konkursów - zajmuję się tym, gdy akurat mam czas albo ochotę. A każda wygrana, nawet ta najmniejsza, cieszy. Bo lubimy być obsypywani prezentami i ja tak to właśnie traktuję.

Oto kilka wspaniałości z ostatnich miesięcy:

Zestaw Grant's dla Męża:


Ceramiczna filiżanka:



Kuracja od Seboradin: 



Zestaw wygrany na blogu:


Komplet maseczek w płachcie: 

Kosmetyki od Evree - uwielbiam :)


Konkretna paczka od Biotebal - szampony i odżywki, wygrane na fb jednej z vlogerek :)


Słodki upominek od Lusettedla 100 pierwszych osób, które wykonały określone działania na IG. Ja byłam nr 98 :D


Wielkie Testowanie Cetaphil


Regeneracja przyszłości z Syoss :) Udało mi się wygrać drugi zestaw dla siostry i mamy :)



Bilety na "Pitarów" od Zymetrii. Drugi komplet wygrałam w Rabble Festiwal i wczoraj przeszłam się na "Wonder Woman" - polecam.



Jeśli ktoś mnie obserwuje na Instagramie (keskese87) to na pewno widział już te zdjęcia, bo często się tam udzielam.

A co Wam udało się ostatnio wygrać? Ja miałam ostatnio leniwe dni i małą przerwę, ale chyba niedługo wrócę do gry :)


1 komentarze:

Alicja P. on 4 czerwca 2017 17:07 pisze...

Super wygrane, ja niewiele ostatnio wygrałam, po inne lata miałam więcej chęci i weny do konkursów, teraz mam jakieś ospałe miesiące :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon